zaterdag 24 oktober 2015

Een winterjas voor de kleinste spruit

Die kleine van mij, dat blijft maar een klein opdondertje. Met 2 zit ze nog steeds ergens tussen 80 en 86 en ze is maar smal en daarmee vallen een hoop patronen, zoals die van Farbenmix, af. Het was dus weer even een speurtocht om een geschikt patroon te vinden. Uiteindelijk wist Marije van Boutikkie me ervan te overtuigen dat ik Liivi van FeeFee een kans moest geven. 

Hoewel ik aanvankelijk niet zo gecharmeerd was van het patroon ben ik toch maar aan de slag gegaan. Omdat hij klein viel voor een jas heb ik maar wat grotere maat gekozen. Toen de buitenjas eenmaal in elkaar zat, vond ik die mouwen toch wat riant ogen en met een passende jas werden mijn vermoedens bevestigd.


Eerlijk?  Na mijn kleine aanpassingen vind ik hem best leuk geworden. Ik vind de vorm van de capuchon en de kraag nog steeds niet zo heel mooi en wat uit verhouding tot de rest van de jas,  maar hij staat wel fantastisch.


Eerlijk?  Na mijn kleine aanpassingen vind ik hem best leuk geworden. Ik vind de vorm van de capuchon en de kraag nog steeds niet zo heel mooi en wat uit verhouding tot de rest van de jas,  maar hij staat wel fantastisch.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen