woensdag 8 april 2015

En na de stilte...

Was er weer een stilte. Blijkbaar is een blog bijhouden niet helemaal aan mij besteed. En ik heb het gewoon heel erg druk gehad. Zo kregen we gezinsuitbreiding

En zijn we verhuisd naar een prachtig en ruim huis waar we flink hebben geklust. 

En heb ik allemaal nieuwe dingen geleerd zoals haken



En meubels opknappen zoals deze kast die ik voor 20 euro bij de kringloop scoorde.





Haalde ik het in mijn hoofd dat ik een caravan moest pimpen en werd een oud, bruin en vooral donker Chateutje een heerlijk vrolijke lichte caravan waar we al 2 keer met veel plezier in gekampeerd hebben.


Nog even wat voor & na foto's voor het verschil. 

Ik vond het fantastisch om te doen. Helaas is een caravan wel genoeg.

En ik heb gewoon heel erg veel genaaid tussen al die andere dingen door, dus de dames hier in huis lopen er allemaal altijd vrolijk bij.

Jaja, die uberschattige rammelende eierstokken veroorzakende baby op de eerste foto is inmiddels een eigenwijze dreumes van 1.5. Zoals ik als zei: ik was druk. ;)
Maar toen ze nog een hummel was, lag ze hier in, onze eigen pipcosi.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen