vrijdag 3 augustus 2012

Een Elodie

Soms krijg je van die vragen waar je in eerste instantie bij denkt: Eeeh, ja daahaag, dat durf ik niet. Dat was precies mijn eerste reactie toen iemand mij vroeg of ik voor haar misschien ook zo'n Elodie kon maken. Want niet alleen had ik nog nooit voor een andere volwassene dan ikzelf iets gemaakt, de dame in kwestie kan zelf ook heel goed naaien. In de loop van de dag piekerde ik 's wat over de vraag en besloot het uiteindelijk toch te doen. Het was ook wel weer een uitdaging en een Elodie van tricot is ook niet het allermoeilijkste om te maken. Dus de stof en de maten werden opgestuurd en ik ging van de week aan de slag om het patroon aan te passen. Hoe het bovenlijfje precies valt blijft lastig in de schatten, maar we zullen zien of mijn schattingen een beetje klopte. Dit is het resultaat en ik ben heel erg benieuwd of hij past.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen