dinsdag 17 juli 2012

Pipkwartetje

Dochterlief heeft een groeispurt heb ik besloten dus ik moest een maatje grotere Isabel van Modkid maken. Halverwege het knippen ontdekte ik tussen de was mijn nieuwe stippenstofje en die paste eigenlijk veel leuker. Maarja, ik had al geknipt. Wat doe je dan... Precies... Je maakt er 2 en omdat ik toch al bezig was ook nog maar even 2 babyjurkjes. Van de mooie oude Pipstof.
 










Nu nog een probleem: welke van de twee hou ik voor dochterlief? Lastig en ze helpt zelf ook niet door elke 2 minuten een andere te kiezen. Hoewel ze het liefste het roze babyjurkje wil hebben. Ik denk niet dat ik haar nog in 68 gepropt krijg. Weet je wat ik nodig heb? Een tweeling of toch in ieder geval nog een dochter.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blog heb je en wat maak je schattige kleertjes!

    Groetjes, Esseline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige jurkjes..... ik snap je dochter wel dat ze niet kan kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben inmiddels de blauwe gekozen. Ik had verwacht dat de roze leuker zou staan, maar de blauwe won ruim.

      Verwijderen